سفر زمینی و هوایی

باربری اینترنتی

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۴۶ ب.ظ

امروزه تقریبا همه‌چیز آنلاین است! از خرید گرفته تا اسباب‌کشی و خدمات حمل و نقل. در این مطلب به دنبال بیان این نکته هستیم که چطور باربری اینترنتی کارها را در زمینه حمل و نقل آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند و با برخی از برنامه‌های آنلاین باربری آشنا می‌شویم.

در مطلب قبل به موضوع عوامل موثر بر نرخ کرایه کامیون در سال ۹۹ پرداختیم. گفتیم انتقال بار با کامیون و باربری کامیون یکی از خدماتی است که شرکت‌های باربری ارائه می‌دهند. اما امروزه باربری به صورت اینترنتی جایگزین باربری‌های سنتی شده است.

اکنون اینترنت دیگر محدود به یوتیوب، فیس بوک یا توییتر نیست. بلکه به یک گنجینه دانش و آموزش تبدیل شده و برای تبلیغات، خرید، بازاریابی و مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد. آن روزهایی که از اینترنت فقط به عنوان وسیله‌ای برای سرگرمی یا جستجو پیرامون موضوعات مختلف استفاده می‌شد، گذشته است. امروزه ممکن است به واسطه اینترنت و تنها با یک کلیک کسب و کارهایی به رشد چشمگیری دست یابند یا حتی سرنگون شوند.

همگام با پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌ی تولید، حمل و نقل و تقریبا هر جنبه دیگری از جامعه نیز با پیشرفت تکنولوژی‌های مدرن، پیشرفت می‌کند. روز‌به‌روز وابستگی به اینترنت گسترش می‌یابد و زندگی روزمره ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به زبان تخصصی، در زمینه‌ی حمل و نقل، برنامه‌های باربری مبتنی بر اینترنت، با استفاده از شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)، متشکل از یک تراشه  و پایگاه داده، همراه با سیستم های GPS، امکان پیگیری موارد مورد تقاضا و وضعیت آن‌ها را فراهم می‌کند. برنامه‌های آنلاین باربری بر اساس داده‌های موجود و تجزیه و تحلیل آن در برنامه‌ریزی حمل و نقل استفاده می‌شوند.

به زبان ساده‌تر اینترنت و برنامه‌های اینترنتی باربری می‌تواند در کمترین زمان و با کاهش هزینه، تقاضا در مورد حمل بار از یک نقطه به نقطه دیگر را پوشش دهد. در برنامه‌های آنلاین باربری که تقریبا امروزه توسط تمامی شرکت‌های باربری ارائه می‌شود؛ رابط بین درخواست‌دهنده، شرکت‌های باربری و رانندگان، برنامه‌های مبتنی بر وب هستند که کار را آسان‌تر کرده‌اند.

امروزه مردم هنگام نقل و انتقال از شهری به شهر دیگر با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند. هنوز هم در بسیاری از موارد کل فرآیند به صورت سنتی انجام می‌شود و مشتریان باید از یک شرکت حمل و نقل به شرکت حمل و نقل دیگری مراجعه کنند تا به دنبال بهترین گزینه ممکن باشند.

بدون اینترنت، شکاف ارتباطی وجود دارد که رفع نیاز تقاضا و عرضه را دشوار می‌کند. از این رو، هر دو طرف عرضه و تقاضا با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.

باربری اینترنتی یک روش سریع و راحت برای برنامه‌ریزی حمل و نقل است و بسیاری از شرکت‌های باربری امروزه خود را به سامانه‌های هوشمند بار مجهز کرده‌اند. سامانه‌های هوشمند باربری  به حمل و نقل و مشتری کمک می‌کند تا بدون تلاش زیاد، نیاز خود به کامیون را برآورده کنند. شما به راحتی می‌توانید گزینه‌های موجود برای خدمات باربری از شرکت‌های باربری را مقایسه کرده و خدمت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

همچنین رانندگان کامیون نیز می‌توانند از میان تقاضاهای موجود مشتریان در این برنامه‌ها گزینه‌ای را انتخاب کنند و درواقع تنوعی از انتخاب‌ها را پیش روی خود داشته باشند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های شما

در این برنامه‌های آنلاین باربری، شما می‌توانید با چند کلیک مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و این یعنی صرفه‌جویی در زمان و حتی هزینه

سهولت در تصمیم‌گیری

برحسب وزن بار خود، خودرو باربری مورد نیاز را اعم از مینی وانت، وانت‌بار، نیسان‌بار و کامیونت انتخاب کنید، هزینه برای شما محاسبه می‌شود، تصمیمتان را می‌گیرید و تمام!

امکان رصد بار در مسیر

شما همچنین می‌توانید در این برنامه‌ها موقعیت بار خود را پیگیری کنید. به عنوان مثال در اپلیکیشن بارکو شما می‌توانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید و متوجه خواهید شد که بار شما الان دقیقا در کجا قرار دارد.

انتخاب بهترین مسیر برای راننده

با استفاده از برنامه‌های مسیریاب، بهترین مسیر برای حمل بار شما انتخاب می‌شود و راننده با کمترین دردسر در پیداکردن مسیر یا مواجه شدن با ترافیک بار شما را به مقصد می‌رساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۹
admin

نظرات  (۱)

وبلاگ عالی دارید 

امیدوارم موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی