سفر زمینی و هوایی

اما روش های دیگر نیز برای برخی افراد یا شرکتها می تواند گزینه مناسبی باشد. به ویژه اشخاصی که وسایل و بارهای حجیم و سنگین زیادی - مانند مبلمان، کمدهای بزرگ و یا میزهای نهارخوری بزرگ - دارند. خدمات فریت کردن بار بسیار شبیه به ارسال بار به ترکیه و یا استفاده از خدمات یک شرکت باربری تهران است. با این تفاوت که این بار مقصد کشوری دیگر است و بخش عمده کار در داخل ایران انجام می شود.

 

در روش حمل و نقل بین المللی دریایی، محموله مورد نظر بسته ‌بندی شده و بعد از قرار گرفتن در کانتینرهای مخصوص از طریق کشتی‌های باری ارسال می‌شود. این روش برای کسانی که می‌خواهند اثاثیه بزرگ و سنگین مثل مبلمان و میز نهارخوری ارسال کنند بسیار مناسب است. در نتیجه این روش برای ارسال بار از ایران به ترکیه قابل استفاده نیست. خدمات هوایی کارگو یا حمل بار تجاری به صورت هوایی، با استفاده از هواپیماهای باری بزرگ و مخصوصی انجام می گیرد. از جمله هواپیماهای آنتونوف و ایلیوشین که در سطح دنیا امروزه کاربرد بیشتری در این مورد دارند و از ایمنی پرواز بالایی و همچنین دارای ظرفیت قابل توجه ای برای حمل و نقل بار بین کشورهای مختلف دنیا را دارند. یکی از مهمترین دغدغه های افرادی که قصد حمل بار و انتقال وسایل منزل به ترکیه را دارند قیمت و هزینه حمل بار به خارج از کشور است.

 

با بهمراه رزرو کتبی آن از شرکت هواپیمایی اخذ شده و به شما منتقل خواهد گردید. مهاجرت به آنتالیا دارید و میخواهید از خدمات حمل بار به آنتالیا استفاده کنید ، همین الان با شماره تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند و در صورت تمایل شما ، کادر کاربلد و با تجربه ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان شوند. مثلا برای ارسال بار به استانبول شما میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان ما به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. یکی از سرویس های هوایی هلدینگ خادم لجستیک ، فریت بار به ترکیه است. بهترین روش حمل اضافه بار مسافران و دانشجویانی که قصد دارند به ترکیه سفر کنند، حمل به صورت فریت بار است.

 

بنابرین پرسنل ما 24 ساعت در 7 روز هفته پاسخگو و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشند. جالب است بدانید که این گمرک از سمت ترکیه به گمرک گوربلاغ معروف است و تنها مرز گمرکی بین المللی ایران و ترکیه است که به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت می باشد. زمان ارسال محموله به ترکیه چقدر است؟ ارسال کالا بسته به رویه حمل( هوایی، جاده ای و ریلی) متغیر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۰
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی