سفر زمینی و هوایی

فریت بار چیست

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷ ب.ظ

فریت بار چیست؟ این اصطلاح از واژه لاتین Freight گرفته شده است که مترادف با Cargo به معنی بار است که بیشتر در صنعت حمل و نقل برای حمل و ارسال بار از طریق هوا ، دریا یا زمین استفاده می شود.

جمله بار به طور مداوم تکرار می شود ، در حالی که بسیاری از مردم می پرسند "باربری چیست؟" در دنیای حمل و نقل امروزی ، کلمه حمل و نقل معمولاً به حمل و نقل در اشکال مختلف ، حمل و نقل درون شهری ، برون شهری یا بین المللی گفته می شود ، اما در ایران و به زبان عامیانه ، بار برای حمل بار مسافری کوچک یا تجارت توسط هوا ، که از مبدا گمرک مستقر در فرودگاه ها به سایر نقاط جهان انجام می شود. مسافران می توانند چمدان همراه خود را قبل از سفر هوایی به فرودگاه منتقل کنند و چمدان خود را با هزینه کم با هواپیما به مقصد مورد نظر خود بفرستند.

 

تفاوت پست و پیک در مقایسه با فریت بار چیست؟

اگر می خواهید پاکت ها یا نمونه های بسیار سبک را به مقصد مختلف جهان ارسال کنید ، با در نظر گرفتن مشکلات مختلف در امور گمرکی از مبدا ، مبلغ بارنامه حمل و نقل هوایی و ترخیص این اوراق یا نمونه های حمل بار این نیست مقرون به صرفه است و با توجه به راحتی و سهولت حمل و نقل چنین کالاهایی از طریق پست و پیک ، گزینه ای برای این سرویس برای ارسال کاغذها و نمونه های کوچک است. اما اگر بار شما از وزن قراضه ها و نمونه های کوچک سنگین تر باشد ، استفاده از پیک و شرکت های پیک برای این وزن ها دیگر مقرون به صرفه نخواهد بود و برای بارهای کوچک از 45 کیلوگرم به بالا تا مقصد مختلف گزینه ای ارزان و در دسترس برای همه است در سراسر جهان حمل و نقل کشتی از طریق هوا انجام می شود.

 

تفاوت بین پرداخت جریمه اضافه بار در پای پیشخوان پرواز و یک فریت بار چیست؟


همانطور که می دانید ، مسافران با محدودیت سفر هوایی با محدودیت های شرکت های هواپیمایی برای حمل چمدان خود پرواز می کنند و به طور کلی شرکت های هواپیمایی مبالغ زیادی را به عنوان مجازات حمل بار با مسافران در نظر می گیرند ، Ferry ar جایگزینی برای مجازات اضافه بار مسافر برای حمل بار است. و اضافه بار مسافر ، و مسافر می تواند قبل از پرواز با کمتر از یک سوم جریمه های اضافه بار به ترمینال محموله فرودگاه برود.

 

صورتحساب بار


برای حمل بار ، در هر مکان دیگری که بار حمل و نقل می شود ، بارنامه صادر می شود. این بارنامه حاوی اطلاعات مسافر به نام ، نام خانوادگی ، شماره و غیره است. این شماره در اصل دارای یک کد 11 رقمی است و 3 رقم سمت چپ آن نشان دهنده کد هواپیمایی است و روی برچسب چسبانده شده است. این برچسب نوع بار ، مبدا و مقصد و همچنین تعداد بسته ها را نشان می دهد که باعث می شود بار به راحتی قابل شناسایی باشد و در هنگام حمل و نقل مشکلی ایجاد نمی کند.

در همین راستا ، وب سایت های شرکت های هواپیمایی و سایر ارائه دهندگان خدمات صورتحساب بار اطلاعاتی را در اختیار بازدیدکنندگان و مسافران قرار می دهند که از طریق آنها می توانید قبل از پرداخت هزینه ها و نحوه حمل و نقل اطلاعاتی کسب کنید.

 

مدارک لازم برای فریت بار


اسنادی که به شما می گوییم Ferrit ar در زیر چیست برای بیشتر شرکت ها استفاده می شود. از جمله مدارک مورد نیاز برای بار حمل ، کپی پاسپورت ، کپی بلیط ، کپی کارت ملی ، آدرس و شماره تلفن مقصد است. توجه داشته باشید که برای اتباع ایرانی یا خارجی محدودیتی وجود ندارد و ده روز قبل از تاریخ سفر با کشتی خود بروید.

 

جمع بندی


در این مقاله ، ما از وب سایت شرکت حمل و نقل دریایی بین المللی ستاره دریایی با موضوع حمل و نقل با شما بودیم و نکاتی را در این باره به شما گفتیم. اگر قصد دارید با تجهیزات شخصی خود از کشور خارج شوید ، بار برای شما حمل و نقل کالا روش بهتری است. البته مطمئن شوید که محصول شما در لیست ممنوعیت فریت نیست تا این کار را با خیال راحت انجام دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۹
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی